neděle 4. ledna 2015

Winter Shades Of Gray

It is cold,wet and gray.... .still beautiful in many ways, but  nevertheless almost lifeless.

Je zima, mokro a sedivo.....coz ma stale svoji krasu i kdyz skoro jako bez zivota.













  Especially when  you come home from warm,colorful place called México! (we had a wonderful holiday last month in Puerto Vallarta, more pics to come ;))

Zvlas kdyz se vratite domu z tepleho, barevneho sveta zvaneho México! (minuly mesic jsme byli na dovolene v Puerto Vallarta, vic fotek priste ;))


So to brighten my days and because my daughter really inspires me, I  dug out my watercolor paints and put some color on the paper.  Little silly hings like this make me happy.......♥

 Abych se trochu rozveselila  a protoze me inspiruje dcera, vystrachala jsem me akvarelky a  a dala se do malovani. Takovehle drobne malickosti me delaji radost......



 More color yet, as I promised a while ago, here are my finished wooden dolls. I had so much fun painting these and "playing" dress up .

No a jeste trochu barev v podani dokoncenych "vareckovych" panenek, jak jsem slibila. Byla to zabava je namalovat a obleknout.





2 komentáře:

Lezarts řekl(a)...

Moni:
také přeji zdravý a krásný rok 2015!
Nádherný příspěvek, krásné foto a kresba+++. Vařečkopanenky, mě připomněli moje první dětské tvoření. Ovšem zdaleka nebyla ta moje krásná, jako ty tvoje modelky:-)!

Helena Davidová řekl(a)...

Moni, u nás je dnes bílo, ale je to hodně mokré...
Takové Mexiko, tam by se člověk asi ohřál, těším se na fotky.
Ty kresbičky jsou kouzelné a panenky, jak píše Renča,vrátila si mě do dětství...
Pa, Helena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření