čtvrtek 26. května 2011

prazdna misa - empty bowl


 Jak uz jsem tady nekolikrat psala, nase oblibena snidane jsou sekane ovocne vlocky s nastrouhanym jablkem, nasekane orechy, mandle a ruzna jadra a seminka, rozinky a nejake dalsi ovoce podle chuti a sezony. V lete vetsinou boruvky, ted prevazne kompoty z nasich lonskych zasob, dnes zavarene tresne. Chtela jsem vam nafotit i naplnenou misku pred jidlem ale v konecne fazi jsem na fotku samo sebou zapomnela. Tak tady na vas alespon juka po snidani umyta, smutna, prazdna misa :))
( Neil zrovna zahledl fotku prazdne misy, kdyz prochazel okolo mne a kdyz jsem mu rekla, ze ji davam na blog, zeptal se me z usmevem jestli si lidem rikam o penize :) Mam rada jeho smysl pro humor! )


 I already blogged about our favorite breakfast few times. Steel cut oats, grated apples, nuts and seeds,  raisins and other fruits. In summer time usually  blueberries,  now mostly caned fruit that I made last year. I wanted to photograph the food on the table too but as usual, I got distracted with the final steps of preparation.  So there it is, empty, already clean, sad looking bowl :))
( Neil just walked by as I was finishing this post,  saw my empty bowl picture and asked me if I am asking you people for money:)) I love his sense of humor! )


 Na blogu u Ange me zaujala jeji zrucnost, z jakou dava novy zivot starym  kusum nabytku.

I visited Angies blog today and was was inspired by her handy "before and after" furniture transformations.




Dalsi obhackovany kaminek na objednavku me dcery. Uz ma u ni sve nove mistecko.

Another crochet covered rock at my daughters request. It has a new home already
 at her place.

 "Brisko" kaminku .....

The rocks  "belly" ......


Pohodovy den vam vsem.....

Lovely day to all of you........

11 komentářů:

Helena Davidová řekl(a)...

Ahoj Moni, ty si mě pobavila (i tvůj muž), takové situace dobře znám, naposledy v sobotu s dezertem, než jsem vzala foťák, nebo fotit co...
Kamení zdobíš parádně, už vím, co budu dělat u moře :o)
Měj se moc hezky, zdravím Helena

Marie řekl(a)...

Ahoj Moniko,obháčkované kamínky jsou super.Dezertík je asi moc dobrý,když se tak rychle spspal.Zdraví Marie

simpl řekl(a)...

Ahoj Moniko. My si tu plnou misku všichni určitě živě představíme :-))
Ty kamínky jsou moc pěkné.
Zdravím tě, hezký den, Ditta.

Daja řekl(a)...

Ahoj Moni,bezva ten Tvuj Muž,křesílko paráda kamínky supr....zdraví Daja

Soňa řekl(a)...

Ahoj Moni, také to znám...je to asi všude stejné :o)než se člověk otočí už se do toho všichni pustí :o))
Moc se mi líbí kamínky.
Obháčkované vypadají opravdu moc hezky. Šikulka!!!
Posílám pozdravení a přeji hezký pátek a celý víkend!
Soňa

Martina řekl(a)...

Happy weekend Moni! Love all your sweet treasures here - so pretty these stones!

Ella řekl(a)...

Moniko klidne muzu rict ze vim jak to chutna my jime hodne podobnou snidani je videt ze se staras o sve zdravi,moc se mi libi Neil's styl humoru.Kamenky jsi hezky obhackovala a zidly take nekdo hezky opravil ja tady mam dve ktere na to cekaji.Preji ti hezky zbytek vikendu.

Kami řekl(a)...

Velmi pěkně napsáno! S vtipem a s chutí! Přeji pěkný den! :)

Amelie řekl(a)...

nádherně ozdobené kameny.

Vivi řekl(a)...

Moc milý a zábavný článek. Prázdná mistička mě potěšila, aspoň jsem tu zas nedostala hlad ;-).
Pro obháčkované kamínky mám velkou slabost. Spojení těžkého tmavého kamene a něžné krajky je okouzlující!
Pohodovou neděli, Vivi

Martina řekl(a)...

Ahoj Moni:-)
Děkuji ti za komentík,jsem ráda když se ozveš:-)).
Snídaně moc dobrá,u vás by se mi líbilo;-).Kamínky vypadají moc hezky a pro mne originální nápad.
Jinak unás byli velká vedra,vzduch jako v prádelně,což špatně snáším.Občas zapršelo,ale konkrétně u nás je pořád sucho.Na zahradě vše roste o 106,jahody mají letos sluníčko,tak jsou výborné.Na třešně musíme ještě nejmíň týden počkat:-).
Moni přeji hezké dny,papa Marťa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření