středa 6. dubna 2011

Stolek - Table

Od Evci ,Vladky , Helci a Peti jsem dostala tato krasna oceneni, dekuji, moc si toho vazim a posilam dal :)

These awards came from Eva , Vladka, Helca  and Peta, thank you,
 I appreciate it very much! Feel free to grab them for your lovely blogs :)  



Jako by mi dneska neco rikalo at se zastavim v Armade spasy. Okamzite mi tam padl do oka tenhle stolek, jeste nemel ani cenu, zrovna ho davalli do prodeje. Ocenili ho na $ 11.90 ! Jak vidite na obrazku, na desce sedi sundavaci ram se sklenenou vyplni. Tak jsem si koupila praci, jen jeste nevim jaky dostane nater. Priklanim se ke svetle, bilo - kremove barve ale jeste to neni jiste :) Nerada natiram v uzavrene mistnosti a tak se uz tesim na teple pocasi, kdy se budu moc pustit do natirani nejenom stolku ale i dalsich veci, ktere se mi tady pomalu hromadi.

Something was telling me today to go check out our Salvation Army. I spotted this table right away, it wasn't even priced yet, they just put it out. I've got it for $ 11.90 ! In the picture you can see, that it has removable glass top. I bought work for myself :) I will refinish it, most likely with some kind of antique white but because I don't like to paint indoor, I'll have to wait for warmer weather.


12 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Moniko, gratuluji k oceneni a taky k tomuto nadhernemu stolecku. Myslim, ze svetla barva mu bude sluset. Krasny den, Katerina

Ella řekl(a)...

Moniko to jsi dostale moc hezke oceneni a urcite jsi si ho zaslouzila.Ten stolek to jsi teda mela stesti dostat ho za tak krasnou cenu a urcite ho vylepsis.

Večerka řekl(a)...

Moni stoleček je nádherný, a aby toho nebylo málo, tak u mě máš ještě jedno ocenění...Krásný den. Peťa

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Moni,
stolek je úžasný!!
Moc se mi líbí ta skleněná deska!!!
Moc moc!!!
Nemůžu se na něj vynadívat!!!
A gratuji k ocenění :o)))))))
Měj se moc hezky
Jarka

Martina řekl(a)...

Great piece Moni - yes, sometimes - NO - ALWAYS - it's good to trust your intuition!

Helena Davidová řekl(a)...

Moni, stoleček je...no nemám slov! Nádhera!
Moc gratuluji k ocenění a u mě si ještě jedno vyzvedni :o)
Moc zdravím, Helena

Unknown řekl(a)...

Moniko,
tak na ten stolek se fakt těšim. To bude něvo!
pa Vlaďka

Unknown řekl(a)...

omg I hate you!!!!! I love it sooooooo much

Gabi řekl(a)...

Monika, to je nádherný kúsok!!! A blahoželám k oceneniu:)Gabi

Amelie řekl(a)...

Stolek je náádherný a gratuluji k ocenění!!!

Monika řekl(a)...

Dekuji, ze jste zaskocily na navstevu a nasly si cas napsat komentar. Moc me to vzdy potesi!!

Vlasta řekl(a)...

Moni, blahopřeju k ocenění, i já jsem ho dostala a moc si ho vážím :)
U mě na blogu máš recept na tvarohovou bábovku a ještě jeden navíc :)
Přeju ti krásný víkend Vlasta.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření