neděle 3. října 2010

Casopisy - Magazines

Z nakupem novych casopisu i nova predsevzeti o tom jak ze mne za dlouhych zimnich veceru bude pilna vcelicka.
Jenze bohuzel i v zime nejak stale nemuzu najit dostatek casu pro vsechny me konicky:(

With the purchased of some new magazines also comes a resolution about me being a busy bee in the long winter evenings. Unfortunately even in winter I have a hard time to find enough time for all my hobbies :(
In spite of that, I already started to crochet some Christmas ornaments. No time for starch yet :)
Nicmene jsem se uz pustila do hackovani vanocnich ozdob.Na skrobeni zatim nebyl cas :)
Posted by Picasa

9 komentářů:

REDNEVAL řekl(a)...

Moni,
máš jich víc než já!!! :o)))
A myslím, že tam je andělíček z mého dávného projektu!!!
Máš krásné ozdobičky!!!
Těším se- až je naškorobíš a vyfotíš.
papa, letím, peču hruškový čaj!!
Jarka

zcdl řekl(a)...

Monika, fuuu to je ale inspiracii :) super, dufam, ze nam nejake aj ukazes potom ked vlastnorucne vytvoris :)

Helena Davidová řekl(a)...

Moni, s těmi časopisy jsme na tom stejně...vždycky něco založím, že to musím udělat, pak vidím něco jiného a den má pořád jen 24 hodin...Díky za info o oleji (asi ho ještě stihnu) i za popisy na ozdoby. Vypadají krásně.
Ještě chci pochválit tvoji špajzku - k tobě může zima klidně přijít :o)
Moc zdravím helena

Hortenzie řekl(a)...

Ahojky Mončo,

vau, zajímavé časopisy. Do vánoc máš času dost, vše stihneš. Děkuji za předlohu na háčk. ozdoby, možná vyzkouším.

Pohodový den. Eva

Pavlína řekl(a)...

Moni, to znám, člověk má tolik nápadů a tak málo času. Háčkované ozdůbky máš krásné, díky za předlohu! Pavlína

Věrka řekl(a)...

Ahoj Moni, jak to tak čtu, jsme na tom všichni podobně... tolik krásných věcí a tak málo času. Držím palečky ať se ti něco povedu uskutečnit.
Ozdoby máš moc pěkné ... uvidíme, třeba něco vyzkouším.
Věrka

SANDRA LIVING ♥ řekl(a)...

Moje milá Moníčko,

chodím zde velmi ráda a budu se těšit na to, co ti vypadne z tlapek. Jsi velice šikovná a mám ráda tvůj styl.

Sandra

Evik řekl(a)...

Moni, ty časopisy velmi dobře. Hned bych se do nich začetla.
Jak je to s časem, si dovedu živě představit. Potřebovala bych jej dvakrát tolik abych stihla všechno udělat.
Ale jsi na to líp jak já, já se nedostala ani k objednání či koupení nějakého hezkého časopisu nebo knížky.

Jo a k mátě s čokoládovou příchutí - ještě jsem o ní neslyšela a hódně mne láká. Zkusím se po ní poohlédnout na příští rok. Zda se tu vůbec dá někde sehnat ;) Díky za info, že vůbec existuje.

Krásný den
Eva

Věrka řekl(a)...

Moni, hlásím se tu znovu z rodné země, máš u mě na blogu překvápko :-)
hezký večer Věrka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření