pátek 9. dubna 2010

Svetr -Sweater

Dokoncila jsem svetr, ktery jsem pred casem upletla ale byl pro Makeefa velky.Ted do nej dorostl a ja se pustila do poslednich uprav. Lemovani,aplikace, kterou jsem udelala z filce a pak uz zbylo jen prisit knofliky. Nemuzu se dockat az si ho oblekne :)


I finished a sweater which I made for Makeef a while ago but was still too big for him.Now he grew into it and I added last few finishing touches. Piping,application, which I made from felt and then I just added the buttons.I can wait for him to wear it :)



Posted by Picasa

6 komentářů:

Iris řekl(a)...

Jééj, ten je krásnučky! Aplikácia to ešte krásne vyšperkovala. Tak nech sa v ňom bábatko dobre cíti!!!

Unknown řekl(a)...

What a cute little monkey!

I've tagged you with the sunshine blog award:)

Iva řekl(a)...

Moni, když byly moje děti malé, taky jsem se vyžívala v pletení a zdobení. Moc se ti aplikace opičky povedla. Pohodový víkend. Iva

Martina řekl(a)...

Ahoj Moni:-)
Svetřík je úžasný,ráda jsem pletla když byli děti malé.Aplikace je krásná.Musím písnout,že ti závidím tvou prosklenou kuchyň:-)).Já mám v kuchyni na okně 2 minipařeniště,až manžel sadbu rozsadí,budou muset z okna na čas květináče aby se tam sazeničky vešli.
Moni přeji hezký týden,papa Marťa:-)

mokopa řekl(a)...

Moni, mně se líbí kombinace barev na svetříku pro vnoučka a opičáček je roztomilý...koukám jak velká máš rajčata, to budeš už sklízet než je vsadíš do země :o))slunečný týden

Gabi řekl(a)...

Ten svetrík je super už aj bez aplikácie, no tá mu dala dodatočný šmrnc!:Gabi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření