sobota 6. února 2010

privolavani jara

Tady je par srdicek ktere jsem vcera naskrobila.





Prinesla jsem si par kytek domu aby bylo veseleji. Krokusy a snezenky uz kvetou venku a ostatni je dohani,vcera jsem v parku videla narcisky kterym chybelo jen malo do rozkvetu.U me na zahradce je zeleno ale zatim nic zatim nekvet.e Meli jsme rekordni, nejteplejsi leden ale deste jsme si uzili az az. Ted se prave vyhlizim duhu......prsi a sviti slunicko :)





Hiacint vcera vykvetl doslova pred ocimaza.

Posted by Picasa

7 komentářů:

zcdl řekl(a)...

:) Monika zavidim tu atmosku jara, tu u nas na slovensku je stale zima, snehu tolko, co sme za poslednych 10 rokov hadam nemali a o snezienkach mozeme zatial len snivat :) takze tvoje fotky ma aspon trocha zahriali pri srdci, lebo mi to pripomenulo, ze po zime pride jar .) a uz sa na nu velmi tesim.

Evik řekl(a)...

Nádherné jarní atmosféra ... tiše zívidím. Tady je všechno pořád pod sněhem. Už se nemůžu jara dočkat ;)
Srdíčka se ti moc povedla!

Hezký den
Eva
PS: díky za link s předlohama ;)

Gralińka řekl(a)...

srdíčka jsou krásný, nemáš tip na nějakou pomůcku jak se naučit sama háčkovat ? ( videa z youtube, knížky ?

sar řekl(a)...

Moni, srdíčka jsou moc krásná, hlavně to "flanderské", jsi šikulka. Právě se s jedním morduji....cos dávala jako první předlohu....a nějak zápasím a vypadá to "divně":))))).
Pěknou neděli. Šárka

Monika řekl(a)...

Gralinko,tady jsou nejaka videa na You Tube
http://www.youtube.com/watch?v=SRsGeVk073w&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=rtC1s4dlN5g

muzes si zadat
How to crochet(jak hackovat)
Learn to crochet (nauc se hackovat)

a tady je jeste blog cely o hackovani a s navody na you tube.
http://crochet-mania.blogspot.com/
a jeji(Teresa)you tube
http://www.youtube.com/user/tjw1963

a jeste
http://www.rucniprace.cz/hackovani.php

preji hodne zdaru a pochlub se jak to jde:)))

Monika řekl(a)...

Sarko,ja si take kolikrat rikam,ze to vypada divne ale naskrobenim a vypnutim se to vetsinou srovna:)
Musim ale priznat,ze tohle srdicko jsem jeste nezkousela.Pustim se do toho a dam ti vedet.
Hackovala jsem to druhe a trosku jsem si ho stejne upravila.Drzim palce,pa Monika.

sar řekl(a)...

Moni, díky, jsem zvědavá:))), já tohle srdíčko objevila na livu, flanderskou neumím, ale Valinka dala nějaké návody, jak na to, nesedí mi hlavně otáčka, mám to hodně nahuštěné, nevím, zda se dělá stále dlouhý sloupek v řádku, někde jsem viděla i na konci krátký....uvidíme, když tak to zahodím:)))).
Pěkný den. Šárka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření