úterý 17. listopadu 2009

Proc je dulezite zapnout obcas radio :)

Vcera dopoledne jsem se vypravila do mesta.Je to asi 20 km od mista co bydlime.V puli cesty jsem uvidela blikajici svetla a velkou kolonu aut v mem jizdnim pruhu a byla nucena zastavit.Myslela jsem,ze se stala nejaka nehoda.Asi po 10 minutach jsem to vzdala,auto otocila a rozhodla se,ze se vypravim jinou silnici,ktera je nedaleko.Nebyla jsem sama,dalsi auta uz se zacala take obracet.Jake bylo ale me zklamani,kdyz jsem pri prijezdu do mesta byla opet nucena zastavit v kolone aut.To uz jsem mela pustene radio a poslouchala zpravy.Protoze nam tady uz par dnu pekne leje,zacaly se rozvonovat reky.Take byli zrovna dost vysoke prilivy v oceanu a to zrovna mestecku rozkladajicim se u usti reky nepridalo.Jak jsem se dozvela,major mesta vyhlasil vyjimecny stav a zadal obcany aby omezili cestovani a vyrizovali jen neodkladne zalezitosti.I kdyz jsem mohla pokracovat dal,pristup na nektera mista byl omezen a tak jsem otocila auto a jela domu.Dnes je zatim vse v normalu,doprava je obnovena a zatim neomezena a snad nam to tak take vydrzi.
http://www.ctvbc.ctv.ca/servlet/an/local/CTVNews/20091116/bc_courtenay_emergency_09116/20091117?hub=BritishColumbia
Dominik,ne zrovna nadseny,protoze si nechal ve skole bundu a ja ho snes rano donutila obleknout moji plastenku.A to neni "cool" :)))
Posted by Picasa

2 komentáře:

Gralińka řekl(a)...

nojo, cool musí být i v případě živelných katastrof! :-)

Monika řekl(a)...

Asi mu nakonec ta plastenka tolik nevadila,protoze domu prisel zase bez bundy :-)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření