pondělí 6. dubna 2009

Jaro

Dnes jsem zavesila krmitko pro kolibriky.Jeden kolem mne proletel jako blesk kdyz jsem kontrolovala a cistila kvetiny ktere jsem vynesla dneska na terasu.Prezimovaly v nasi letni kuchyni.

I filled the hummingbird  feeder today. I saw one flying by, when I was putting my plants outdoor.


Ve stinu bylo 16 stupnu ale kdyz jsem dala teplomer na slunicko vysplhal na 24 stupnu.Nadhera,po tak dlouhe zime konecne teplo a slunecno.

It was 16 C in the shade but when I placed the thermometer on the sun spot it read 24 C. It's so beautiful to experience this nice weather after the long winter we had.


Nektrere rostliny maji uz kvety,miniaturni serik i dalsi.

Some of the plants are blooming already. 

Nase Tess se take slunila.
Bohuzel jsem toho v posledni dobe moc nestihala co se tyka pleteni a jak to tak vypada ma slunicko nejakou dobu vydrzet a tak se asi k rucnim pracim par dnu nedostanu.

Tess loved the sun too. I am not knitting  much lately, and looks like I will be spending more time outdoors, since the weather is suppose to be really nice for at least next few days.
Posted by Picasa

Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření