neděle 15. března 2009

podzim

Protoze jsem teprve ted zalozila tento blog,budu postupne pridavat moje veci,ktere jsou starsi vyroby,napriklad tyhle ponozky a rukavice.Jak jiste poznate podle dyni jsou z podzimu. Ponozek jsem
napletla kupu a porozdavala rodinnym prislusnikum.Tyhle jsem si nechala ale dcera je nedavno po vyprani hodila do susicky a tak se trosicku zdrcly-ci zfilcovately.Ale opravdu jen malicko a tak jsou ted pevnejsi a mozna vic vydrzi.















Pri pleteni rukavic jsem si  chtela vyzkouset dalsi zpusob jak se plete palec.Takze proto zadny vzor ale nakonec me to nedalo a uhackovala jsem kyticky a takhle je dozdobyla.
Posted by Picasa

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Moje zahrada: http://picasaweb.google.cz/helena761
na livingu jsem suma. Ahoj Helena

Monika řekl(a)...

Ahoj Heleno,skoda,ze tvuj blog neni dostupny.Diky za fotky,zahradku a jezirko a posezeni-no zkratka vse- mas nadherne.Dekuji za prispevek a snad se zase prijdes podivat.

Unknown řekl(a)...

Moniko díky! K tomu hlavnímu - podívej se na stránky www.chytrepleteni.cz
jsou tam popisy různých a velmi zajímavách způsobů pletení, mohlo by tě to zajímat. Ahoj příště, Helena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření